رمان سیاه

دانلود رمان تخیلی برای نوجوانان

رمان سیاه

دانلود رمان تخیلی برای نوجوانان

رمان سیاه

شما می توانیدبهترین رمان ها را از وب سایت ما دانلود کنید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پرسی جکسون-دریای هیولاها

دریای حیولا-جلد2 دریای هیولاها (پرسی جکسون)

کابوس من اینطوری شروع شد.
در یک خیابان متروکه در یک شهر ساحلی کوچک ایستاده بودم. نیمه‌شب بود. طوفان در راه بود. باد و باران درخت‌های کاج کنار پیاده‌رو را تکان می‌داد. ساختمان‌های زرد و صورتی‌رنگ در طول خیابان صف کشیده بودند و روی پنجره‌هایشان تخته کوبیده شده بود. یک چهارراه آنطرف‌تر، بعد از ردیفی از بوته‌های ختمی، اقیانوس موّاج دیده می‌شد.
با خودم گفتم، فلوریدا. هرچند مطمئن نبودم این‌را از کجا می‌دانم. هیچ‌وقت فلوریدا نرفته بودم.
مدتی بعد صدای کوبیده شدن سُم روی پیاده‌رو را شنیدم. برگشتم و دوستم گروور را دیدم که داشت از ترس جانش به سرعت فرار می‌کرد.
آره، گفتم صدای سُم.
دریافت
عنوان: پرسی جکسون-دریای هیولاها
حجم: 22 مگابایت
توضیحات: جلد دوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی